A Hyundai komoly fejlesztést hajt végre

A Hyundai Motorsport komoly fejlesztést tervez autóján, hogy megtalálja ismét azt az erőt, ami 2017-ben jellemezte az i20 Coupe WRC-t.

A Mexikó Ralin Thierry Neuville negyedikként ért célba, azonban Dani Sordo a második helyről elektromos hiba, míg Andreas Mikkelsen felfüggesztés sérülés miatt vezető helyről volt kénytelen kiállni.

A Hyundai Motorsport most elhatározta a Finn Raliig két fejlesztési jokert is felhasznál, hogy jobbá tegye az autót.

“Már a kezdetektől fogva tudtam, hogy nehéz munka lesz a csapatvezetés. Ugyanakkor azt is tudtam, hogy nem kell csodát végrehajtanom a jó eredményekhez. Júliusig jelentős fejlesztésen esik át autónk. A versenyek előtti teszteken nemcsak a beállításokon, de új alkatrészek tesztelésén is dolgozni fogunk. Az idei autó javításán túl már dolgozni fogunk a jövő évi autón is.” – mondta Andrea Adamo, a Hyundai Motorsport csapatvezetője.

A Korzika Rali a 2017-es győzelem kivételével nem számított a Hyundai legsikeresebb futamai közé, de a dél.koreai gyártó idén sem fog feltartott kézzel a versenyre érkezni.

“1989 óta dolgozok a motorsportban és egyetlen helyszínre sem mentünk feltartott kézzel. Tudom, hogy csapatunk komolyan dolgozik, ezért nem aggódom a korzikai szereplés miatt. Megfelelően felfogunk készülni és minden megteszünk, hogy a győzelemért harcoljunk. Ha úgy mennénk Korzikára, hogy a legerősebbek vagyunk, akkor rosszul tennénk, de ha úgy megyünk oda, hogy a legrosszabbak vagyunk, az sem jó.” – tette hozzá Adamo.

A Hyundai a korzikai jó szereplés érdekében nem indítja Andreas Mikkelsent, hanem Thierry Neuville, Dani Sordo és Sébastien Loeb vezethet egy-egy i20 Coupe WRC-t.

Közelgő események

  • csü
    21
    Már
    2019

    ERC: Azori-szigetek Rali

  • vas
    24
    Már
    2019

    Rallye3: Lyukóbánya-Parasznya

  • csü
    28
    Már
    2019

    WRC: Korzika Rali