Ajánlott Historic Rally

A Mecsek Rallye navigátor szemmel

A Rally Café Historicos párosa, Emődi Balázs és Tasi Csaba is végig nyomta a Mecsek Rally-t. A szegedi navigátor élménybeszámolója következik, arról, ő hogy élte meg a versenynaptár legtradicionálisabb futamát.

“Csupa nosztalgia, csupa izgalom, csupa feszültség és várakozás. Itt az íze a számban, mikor beszélgettünk Orfű után, hogy a Mecsek nagyon kell nekünk. A Mecsek! A nyugat Salgója!”

Emődi Balázs – Tasi Csaba: 54. Mecsek Rallye, Lada 2107: Lapis

“Ültünk a „laborban”, Balázs műhelyében és gyönyörködtünk a 2107-esben. Megállapítottuk, hogy nagyon jó kocsi. Nem lehet nem szeretni. Mecsek kell nekünk! Elindult a felkészülés. Az autón igazából tényleg csak apróságokat kellett igazítani. A szokásos dilemma a gumikkal. Lesz eső, nem lesz eső? Ha igen mennyi? Stb. Ezt nagyjából minden csapat így csinálja. Igaz nálunk nem a gumigyártók mérnökei dugták össze a fejüket, hanem mi. Balázsnak köszönhetően minden esetben jó a gumistratégia. Ő ebben is szaki.  Szóval a gumik és az autó is rendben. Indulhatunk a tesztre.

Az autóban 46,5 fok van. Szóval nem fáztunk. A teszt nekünk az autóztatásról szólt. Lelkes támogatóinkat autóztatta meg Balázs. És hogy az autónak nincs lelke? De van!  Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint az, hogy a teszt legvégén kotlott meg a gyújtásunk. Mindenki mosolyogva távozott a tesztről. Ezután jött a srácoknak a hajnalig szerelés. Gépátvétel és még egy kis szerelés után egyre feszültebb volt mindenki. Hisz este rajt. A Mecsek Rallye-n!”

Emődi Balázs – Tasi Csaba: 54. Mecsek Rallye, Lada 2107: Hivatalos teszt, Bakonya

“Abban egyet kell értenünk, hogy bármennyi idegeskedés és kapkodás előzi meg a versenyt, amikor meghalljuk az autó hangját, minden kisimul. Ezért jöttünk. Ezért csináljuk. És meg kell említenem a szervizes srácokat is. Hisz a korosztályukra nem jellemző módon megbízható és precíz srácok egytől egyig! Nekik is köszönet.”

Emődi Balázs – Tasi Csaba: 54. Mecsek Rallye, Lada 2107: Kisvaszar

“Nagyon szívet melengető volt számomra a Rally Café csapat működése. Meg sem kellett beszélni. Mindenkinek teljesen egyértelmű, hogy így kell egy Historic csapatnak működni. Baráti a viszony az ellenfelekkel és már a verseny előtt megbeszéltük a közös szervizelést. A „harc” a gyorsaságikon van. Előtte, utána kezet nyújtunk egymásnak. Nekem ez a húszon pár évvel ezelőtti Rallycross élményt hozta vissza. Amikor a depóban este összejöttünk. Kicsik és nagyok. Mindenki! És ment a sztorizgatás. Ez az élmény most itt volt 2021-ben.És a gyorsaságik. Atyaég! Hát ott mi volt?! Az erdőben is a sok ember. Akik azért jöttek, hogy szurkoljanak. És ezt meg is tették. Abban nem volt hiba. A nézők nélküli Orfű Rally után ez újabb löketet adott nekünk versenyzőknek is. Hisz a közönség meghálálja. Az itinerembe felírtunk pár kanyarhoz, hogy „NE SZÍNEZD!”  Na ja! Amikor ott áll százegynéhány ember, kibírod?! Ahogy Balázs mondta. „Nem tehetjük meg ezekkel a lelkes nézőkkel szemben, hogy nem színezzük meg a jobb négyet”! Ők ezért jöttek. És mi kiszolgáltuk őket. Ahogyan a szponzorokat is.  A régi Mecsek élményét hozta vissza a nevezetes kanyarokban felsorakozott lelkes nézősereg. Élveztem minden percét. Komolyan. Ez egy drog. Mindenkinek ajánlom!  Aki nézi, aki csinálja, aki támogatja!”

Emődi Balázs – Tasi Csaba: 54. Mecsek Rallye, Lada 2107: Kisvaszar

“Székesfehérvár-Veszprém Rallye-n mindenkit várunk szeretettel a szervizparkban, a Rally Café standnál és a pályák szélén egyaránt.”

Tasi Csaba

Fotók: Kollár Sportfotó, HK motion

Érdemes elolvasni

Csomós Mixi és Nagy Attila az első duplázók

Vörös Gergő

Fotóalbum: Székesfehérvár-Veszprém Rallye 2021

Vörös Gergő

I. Babarci Lada Show

Vörös Gergő

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy fokozza a felhasználói élményt. Elfogadom Adatkezelési tájékoztató

Cart
  • No products in the cart.