Legalább hat győzelmi esélyese van az ORC-nek az Ózd–Salgó Rallyn, köztük a komoly fejlesztéssel és az eddigi legerősebb motorral érkező Clone Rally Team párosának.
Dudás Gergely és Szabó Krisztián a szezon egyetlen murvás futamán, a Veszprém Rallyn egy N-es Mitsubishivel állt rajthoz, most azonban visszatérnek az aszfaltos versenyeken használt R4-es karosszériához, amely új, erősebb motort kapott.
A fejlesztésre szüksége is van a csapatnak, hiszen rendkívül szoros az ORC bajnokság, amelyet Dudás továbbra is vezet 79 pontjával, ám a következő három helyezett is csak hét ponton belül van.
„Szerettük volna az autót megkímélni, ezért döntöttünk úgy, hogy a Veszprém Rallyt kihagyjuk vele, viszont a következő aszfaltos versenyre, az Ózd–Salgó Rallyra új, erősebb motort kapott – mondta Dudás. – A héten tudtuk tesztelni az új motort, amiről nagyon pozitívak a benyomásaim.
Szoros az ORC mezőnye és mindenki folyamatosan fejleszt, de úgy érzem, hogy most az autón nem fog múlni az eredmény.
Az pályák ugyanúgy ismeretlenek lesznek a számomra, mint ahogyan a szezon nagy részében voltak. Kazáron és Cereden mentem az ellenkező irányban, a többi pályán még nem jártam.
Hogy ez mennyi hátrányt jelent, nem tudom megmondani. A pályafeldolgozást úgy végezzük, hogy három–négy tréningből jó itinert tudjunk írni és abból gyorsan tudjunk menni, úgyhogy a pályaismeret nálunk nem annyira fontos.
Több győzelmi esélyes van ORC-ben, akik nagyon gyorsak, úgyhogy taktikázásra biztosan nem lesz lehetőség, nyomni kell a gázt az elsőtől az utolsó méterig, mert akár egyetlen kanyarban ott hagyhatsz egy győzelmet.
Miután vezetjük a bajnokságot a lehető legtöbb pontot szeretnénk gyűjteni, azt pedig az első helyért adják, így nem is lehet kérdés, mi a célunk.“