Drift

Építeni vagy építtetni?

Nagy Ferenc és Róna Péter, két igen jól ismert drifter. Mindketten profik, nagyon komoly versenyautójuk van. A legfőbb különbség közöttük az, hogy míg egyikük az otthoni építésre esküszik, addig a másik versenyző a profi építők mellett tette le a voksát.

Részlet a Rally Café legfrissebb, 2020. áprilisi számában megjelent cikkből, amelyet ezúttal NE AZ ÚJSÁGURÁSNÁL KERESS, rendeld meg itt és mi házhoz visszük, vagy olvasd online azonnal a digitális Rally Cafét.

Nagy Ferenc „Feszter” igazi színfolt a drifterek között. Óriási csapattal, sok baráttal és segítő családtaggal érkezik a versenyekre, ahol boldogan veti bele magát a legkeményebb csatákba is. Cikkünkben Feszter képviseli az „SK-vonalat”.

Nagy Ferenc egy BMW találkozón látott először driftet és azonnal megtetszett neki ez a sport. Megépítette első autóját, majd 2015-ben elindult Street kategóriában, ahol meg is szerezte a bajnoki címet. Street kategóriából azonnal a Pro kategóriába lépett, így egy erősebb autóra volt szüksége. A BMW E36 kasztniba bekerült egy 2JZ Supra motor, és így már könnyedén felvehette a versenyt a legjobbakkal, többször dobogóra is tudott állni vele.

„Szeretek a közönségnek autózni, úgy érzem elég agresszív vagyok a pályán – mesélte Feszter. – Részt veszek minden hegyi versenyen, ami mindig próbára teszi az embert. Télen rengeteget hóautózom, ami nagyon jó edzés szerintem. A legkomolyabb csatámat Máriapócson Pawel Trelával vívtam. Hatalmas, felejthetetlen élmény volt számomra, amikor hátulról bekopogott…”

Nagy Ferenc autójához senki más nem nyúlhat, ő maga építi és nem is akármilyet. Nézzük meg a teljesség igénye nélkül, hogy mi mindent rejt a karosszéria: Wisefab futómű M3 fékekkel, D2 lengéscsillapítók. 2JZ Toyota Supra motor átépítve, bekovácsolva, idei terv: titán motorsportos nagy tengely (cél a 700 lóerő). Samsonas szekis váltó – előny: brutális kigyorsítás, akár kuplung nélküli váltás. Winters difi – előny: pár perc alatt lehet cserélni áttételt. Egyedi levegős emelőrendszer – előny: nem kell emelő a kerékcseréhez. Full üvegszálas karosszéria – előny: gyorsan javítható, csak gyorskötöző kell.

A teljes cikket, a Rally Café legfrissebb, 2020. áprilisi számában olvashatjátok, amelyet ezúttal ne AZ ÚJSÁGURÁSNÁL KERESS, rendeld meg itt és mi házhoz visszük, vagy olvasd online azonnal a digitális Rally Cafét.

Érdemes elolvasni

Komplex Drift Games – a bőség zavara…

Hund Gábor

Záró futam éjjel – hihetetlen izgalmakkal

Hund Gábor

Döntő futam – all in

Hund Gábor

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy fokozza a felhasználói élményt. Elfogadom Adatkezelési tájékoztató

Cart
  • No products in the cart.