Rally Cafe Magazin
Historic

Kopogott, de kibírta

A D csoportot és az historic abszolút értékelését is megnyerte Wirtmann Ferenc és Kerekes József az Országos Historic Rallybajnokság negyedik futamán az Ózd Rallyn. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros valamennyi gyorsasági szakaszon a leggyorsabb volt és gyakorlatilag rajt–cél győzelmet aratott a Ford Escort Mk II-essel.

A D csoportban ezzel megőrizék első helyüket, abszolút értékelésben pedig a hátrányukat csökkentve a második helyen állnak.

„Nagyon jól éreztük magunkat a versenyen Jotival – mondta Wirtmann. – Az etap lehetett volna egy kicsit kevesebb is, de így is jót autóztuk, a saját tempónkat mentünk, minden szakaszt megnyertünk. A D csoportban fontosak voltak a pontok, ott szoros a verseny, abszolútban inkább csak matematikai esélyünk van az első helyre.

Az Escort jól működött, egyedül a hátsó futómű felöli kopogás ijesztett meg minket egy kicsit. Először nem tudtuk, hogy kardán vagy difi, ezért óvatosabban mentünk. A szervizparkban kiderült, hogy a hátsó futómű kitámasztójának a szilentje ment tönkre.

Benito főmérnökúr azt mondta, ne foglalkozzunk vele, ki fogja bírni, így nem foglalkoztunk vele.

Az Ózd Rali új szakaszai mellett pár klasszikus gyorsaságin is meg kellett mérkőznie a mezőnynek, amelyek különösen a kedvencei Kerekes Jotinak.

„Én a ceredi gyorsaságit soha sem tudom megunni, főleg egy ilyen autóval, mint az Mk II-es, de Királd is nagyon jó volt – mondta a navigátor. – Feri vigyázott az autóra, mert négy hét múlva a Nova Goricia Rallyn állunk rajthoz vele, de azért így is elég jó tempót autóztunk, én nagyon élveztem minden méterét.“

Érdemes elolvasni

Mecsek Rally csütörtöktől szombatig

Hund Gábor

Wirtmann nem számol, csak nyomja

Mihályi Csaba

Valamit – valamiért

Hund Gábor

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy fokozza a felhasználói élményt. Elfogadom Read More