Rally Café Magazin
Ajánlott Historic

Wirtmann 13 colosokon

Nagy tétje van a Nyíregyháza Rali historic értékelésének, hiszen ezen a versenyen dől el az abszolút bajnoki cím. Erről korábban Wirtmann Ferenc és Kerekes József le is mondtak, ám a Mecsek Ralin sikerült a hátrányuk nagy részét behozni és mindössze öt pont lemaradással kezdik a versenyt.

„Ahhoz, hogy bajnokok legyünk, köztünk és Fehérvári Csabáék közt kell még lennie valakinek, és persze nekünk kell előbb végeznünk – mondta Wirtmann. – A döntés tehát nem a mi kezünkben lesz, a legtöbb, amit tehetünk, hogy megpróbáljuk megnyerni a versenyt.

A pályák majdnem újak lesznek a számunkra, ha jól emlékeszem 1987-ben versenyeztem errefelé, de akkor még a Szovjet Néphadsereg laktanyájából szereztük be a VFTS alkatrészeket, úgyhogy nem ma volt.

Az Escortunk rendben van. Benito főmérnökúr amint megérkezett, az autó azonnal nem akart beindulni – addig semmi baja sem volt –, úgyhogy a felkészülésünk úgy zajlott, hogy napról napra egyre jobban szétszedte az Escortot, de a versenyre rendben lesz.

Az időjárás nekünk nem kedvez annyira. Az Escorton 13 colos kerekeket használunk, amiken ha tapadást akarunk elérni, akkor jó vastagoknak kell lenniük, az pedig a sárban nem előny.

Erre az egy versenyre a 15 colos kerék jobb lenne, de felnit kellene venni hozzá, kicserélni a hátsó difit… úgyhogy maradtunk a 13-as kerekek mellett, amivel valószínűleg sokat nem megy majd egyenesen az autó. De legalább a szurkolók élvezni fogják.“

Wirtmann

Érdemes elolvasni

Törölték az Ausztrál Rallyt – a Hyundai világbajnok

Mihályi Csaba

Wirtmann: Veszélyes lett volna folytatni

Mihályi Csaba

Maricsek: Gratulálok az ellenfeleknek!

Mihályi Csaba

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy fokozza a felhasználói élményt. Elfogadom Adatkezelési tájékoztató