Rally Cafe Magazin
Magazin ajánló

Megjelent a Rally Café augusztusi száma

Ogier visszavonul, de mi lesz, ha tényleg?

A nemzetközi sajtó alaposan felfújta Sébastien Ogier Finn Ralin tett kijelentését, amiben megerősítette, hogy 2020 végén befejezi pályafutását. Ezt eddig is sejtettük, de azért nem árt belegondolni, hogy milyen következményei lesznek Ogier távozásának.

Robert Kubica: A magyar ralit is követi

Az idén, kilenc év után tért vissza a Forma–1-be Robert Kubica, azonban a szíve mélyén az egyik legnagyobb raliszurkoló maradt, még a saját versenyei alatt is követi a rally-vb-t, de a magyar bajnoksággal kapcsolatban is képben van.

Faragó-Szabó András: A nagy dolgok

Alig hat évet töltött a rali 1-ben Faragó-Szabó András, aki a kilencvenes évek elején az egyik legnagyobb tehetségnek számított és meg voltunk róla győződve, hogy ifj. Tóth Jánossal együtt majd ő veszi át a stafétát Ferjáncztól és Rangától.

Ne versenyezzetek Tänakkal!

Nem tudta palástolni bosszússágát Tommi Mäkinen, amikor Meeke és Latvala is fittyet hányva a csapatutasításnak versenybe keltek Tänakkal és rajta is vesztettek. De jogos volt a Toyota csapatvezetőjének felháborodása?

Janne Ferm: Szerencsés flótás

Nem tudta hogyan kell vezetni, így hát navigátor lett belőle, soha sem készült profi pályára, de találkozott egy bizonyos Esapekka Lappival, így aztán Janne Fermnek el kellett fogadnia a sorsát: fizetést kap azért, hogy a hobbiját űzhesse.

ERC: Herczig nagy csatában

Új pályákkal és az olasz bajnokság élmezőnyével kellett megbirkóznia Herczig Norbertnek és Ferencz Ramónnak a Róma Ralin, amelyen idei második legjobb eredményüket elérve hetedikek lettek, a bajnokságban pedig a nyolcadik helyen állnak.

Veszprém Rali: A legenda újjá született

Igazi meglepetés győztest köszönthettünk a bajnokság egyetlen murvás futamán, a Taxi4 Veszprém Ralin, hiszen egy rég visszavonult versenyző, Bútor Róbert, Tagai Róberttel az oldalán diadalmaskodott.

Baranya Kupa: A fiatalok már a spájzban vannak!

A Baranya Kupa kétségtelenül legnagyobb durranása volt, hogy Szauer Gergő és Klausz Kristóf is rajthoz állt és egy-egy R5-ös Skoda Fabia nyergében igyekeztek megmutatni, hogy mire képesek. Érdemes volt figyelni őket. 

Drift: Mi is az a wisefab?

A drift sportban sok-sok olyan technikai megoldás van, amit teljes mértékben e sportág miatt fejlesztettek ki. Az egyik legismertebb és talán legfontosabb ilyen műszaki fejlesztés a wisefab. De mire is jó ez?

Gerilla Garage bemutató, Mazda MX-5: Szenvedély, nem függőség

A Nürburgring Nordschleifét is megjárta ez e Mazda MX-5, amely korábbi gazdájának is sok örömet okozhatott, azonban Adrienn új értelmezte és egy mindennapi használatra is alkalmas tip-top verdát varázsolt belőle.

Tuning, Ford Escort RS Cosworth: Cossie V2

Mi történik akkor, ha Ken Block ikonikus versenyautója, leég? És mi lenne akkor, ha a Ford most döntene úgy, hogy WRC-t épít az 1993-ban homologizált Escort RS Cosworth-ból. Mindkét kérdésre ugyanaz a válasz: a Cossie V2.

Minden, amit Hevesi Istvánról eddig nem tudtál

Két évtizede koptatja már a ralipályákat Hevesi István, aki eleinte a látványos autózásáról volt híres, mostanában azonban inkább az eredményei dominálnak, hiszen Székesfehérváron és Veszprémben is megnyerte az ORC-t, de abszolút értékelésben is komoly eredményeket ér el a Mitsubishi Lancer Evo VI-tal.

A Rally Café augusztusi számát keresd az újságárusoknál valamint a Mol, az OMV és Lukoil benzinkutakon.

Érdemes elolvasni

Megjelent a RALLY CAFÉ szeptemberi száma

Mihályi Csaba

MEGJELENT A RALLY CAFÉ JÚLIUSI SZÁMA

Mihályi Csaba

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy fokozza a felhasználói élményt. Elfogadom Read More