Egyéb Sajtóanyag

Maximum pontszámos hétvége

Első hellyel tért haza Kiss György a Kiskunlacházán rendezett Drag Ob-ról, ahol alaposan meggyűlt a baja az idei évre átalakított drag Civic-kel.

„A tél folyamán csővázasítottuk az autót, amivel az volt a fő célunk, hogy súlyt csökkentsünk. Ha összejött volna a tervezett száz kilogramm, akkor futamonként fél másodperc javulást érhettünk volna el” – kezdte a beszélgetést Kiss György, majd hozzátette. „Harminc kilogramm jött össze és nem várt változások jöttek össze. Az autó eleje üvegszálas borítást kapott és csak a futamon vettük észre, hogy a nagy kerék felrakásakor a kerék beleér a sárvédőbe, így az első futamon nem tudtunk teljes pompában menni.”

A futamról már vissza kellett tolni a kocsit a depóba, ahol több dologhoz is hozzá kellet nyúlni.

„Az első futam előtt tönkrement a generátor, az akkumulátor és a hűtőventilátor, úgy tudtam egy értelmes futamot menni, hogy a burnout után vissza kellett hűteni a kocsit 60 fokra, hogy egy futamot kibírjon. Az első menetben 11.2-es időt mentünk, ami szerencsére elég volt a döntőhöz” – tette hozzá Gyuri.

A kuplunggal is bajlódott, mert a tűzfal miatt nem tudta teljesen benyomni a pedált. A sok szerelés azért meghozta a gyümölcsét, hiszen egy szenvedős nap után is összejött a döntőben az első hely.

A folytatásban a csapat készül a július elejei Kiskunlacházán megrendezésre kerülő OB futamra. Addig van mit csinálni az autón a vizes coolert átalakítják levegősre, száraz jéggel fogják hűteni az intercoolert és a borításon is van mit átalakítani.

„Köszönöm szépen a csapatnak a kitartó és feszített munkát és a rengeteg segítséget” – zárta a beszélgetést Kiss György.

Köszönjük Partnereinknek!

 

Sári Péter

Érdemes elolvasni

Losonczy Levi: Az idei legjobb

mihalyi.csaba

Hideg Ádám nagyot mentett

mihalyi.csaba

Molnár Martin nyert és vezeti az ob-t

mihalyi.csaba

A oldalunk fenntartásához hirdetéseket jelenítünk meg, kérünk támogass minket annyival, hogy letiltod oldalunkon a hirdetésblokkoló bővítményt!

Köszönjük!