A Hyundai Motorsportnál Andrea Adamo továbbra is arra vár, hogy engedélyt kapjon a 2022-ben debütáló hibrid Rally1-es autó elkészítésére. Ennek hiányában akár az is elképzelhető, hogy a koreai gyártó 2021 végén kilép a sorozatból.
Amíg a Toyota Gazoo Racing és az M-Sport kis túlzással már csak arra vár, hogy beindítsa hibrid autóját, addig a Hyundai Motorsport vezetője, Andrea Adamo még nem kapott engedélyt Koreából a Rally1-es autó elkészítésére. A Hyundai ezzel arra enged következtetni, hogy nem kívánja folytatni WRC programját 2022-től, ez pedig komoly csapás lenne a WRC-nek.
Richard Millener, az M-Sport csapatvezetője nehezen tudja elképzelni a vb-t a Hyundai nélkül.
“A Hyundai sokat tett a WRC-ért, mióta 2014-ben csatlakoztak. – mondta Millener. Nehéz elképzelni nélkülük egy modern WRC sorozatot. Rajongóként és csapatmenedzserként is csalódás lenne, ha elveszítenénk egy csapatot a WRC új, izgalmas korszakának kezdetén.”
Amennyiben a Hyundai kilépne a vb-ről, csak a Toyota maradna teljes gyári csapatként, mivel a Ford továbbra sem hajlandó támogatni az M-Sport csapatát.