Rally 2

Nem megy a találkozóra a Rally2

Tisztelt Elnökség, Tisztelt RSB!
Kedves Sporttársak! Szurkolóink!
 
A személyes találkozón való részvételt tisztelettel megköszönjük, de jelenleg nem tudjuk elfogadni, mert a zárt ajtók mögött pont azok fogadnak majd, akik a problémáinkat okozzák. A sajtó előtti nyílt kommunikációval kívánjuk folytatni a Rally 2-vel kapcsolatosan felmerült problémák megoldását, így reflektorfényben marad az egyeztetés, ami mindkét fél előnyét szolgálja, hiszen semmilyen részlet felett nem lehet majd elsiklani.
 
A jövőbeni találkozót megelőzően szeretnénk válaszokat kapni a következők kérdésekre, felvetett problémákra:
 
– A tagság által felhatalmazott Elnökség miért nem ellenőrzi a Szakág működését?
 
– A Szakág miért engedi meg a mindenkori külsős rendezőnek, hogy rendezési hiányosságok és szabálytalanságok ellenére is ugyanolyan formában kerüljön sor az egyes versenyek megrendezésére eseményről eseményre minden?
 
– Mikor és milyen retorzió éri a mindenkori rendezőt a hiányosságok és a versenyszabályzat rendelkezéseinek be nem tartása miatt?
 
– Az Elnökség és az RSB miért nem tartják és tartatják be a rendezésre vonatkozó szabályokat?
 
– A rallyversenyek általános szabályai a versenykilométerekről úgy szólnak, hogy a versenykiírás alapján vett versenytáv a nevezési díj megfizetésével kötelezően megtartandó […] Miért fordulhat az elő, hogy a versenytáv megváltozik – lényegesen csökken – a nevezési zárlat után?
 
– Miért fordul elő, hogy megfelelő indoklás nélkül, a verseny közben különböző speciális szakaszok etap szakasszá vannak nyilvánítva, az ezeken a szakaszokon áthaladó mezőny mindeközben megbizonyosodott már több ízben arról, hogy az adott körülmény nem áll fenn, vagy nem létezik.
 
– Hogyan fordulhat elő, hogy az egyes rajtszámmal, elsőként rajtoló autót elindítják egy körgyorsasági szakaszon, ahol egyszerre öt autó tartózkodhat a pályán, viszont mögötte a teljes mezőny áll a rajtban és az első autó beérkezését követően etappá nyilvánítják a szakaszt? Később a szakasz életveszélyes voltával indokolják a döntést. Ha veszélyes volt a szakasz, akkor az első autót (aki a leggyorsabban és ebből adódóan a legveszélyesebben közlekedik ebben a mezőnyben) miképp engedhették versenytempóban végigmenni közvetlenül a 3 előfutó után?
 
– Idén a nevezési díjak több mint 30 %-kal növekedtek. Ez a jelen gazdasági körülmények között nagyobb terhet ró a csapatokra, mint a COVID előtt és alatt. Az emelkedett nevezési díjak által a
versenyzők és a további érintettek magasabb színvonalú rendezvényeket várnak el, azonban fejlődés egyáltalán nem tapasztalható. Sem a szervizterület minőségében, sem a kapott szolgáltatásban, sem a speciális szakaszok minőségében vagy mennyiségében, sem a kiszolgáló személyzet magasabb
kvalifikációjában, se a gördülékenyebb bonyolításban. Miért nem fejlődött a rendezvények minősége, ha ennyivel több erőforrás áll rendelkezésre?
 
– A szervizterületek minősége kritikán aluli. Sokszor előfordul, hogy a burkolat minősége nem kielégítő (sáros, buckás, süppedős nem szilárd talaj) ez kényelmetlen és veszélyes körülményeket teremt a
versenyautók szervizelésére a versenyek alatt. Ezt tovább rontja, hogy sokszor a rendelkezésre álló szűk helyen az átmenő közlekedés veszélyezteti a szerviztevékenységet. Továbbá a szervizterületek organizációja nem történik meg időben, vagy teljesen elmarad, így a csapatok nem tudják, hogy ki és
hol dolgozhat. Mosdók és mellékhelyiségek hiányában a csapatok méltatlan elbánásban részesülnek. –
 
– Milyen megoldási javaslataik vannak, a Rally 2 versenyzők és csapataik megfelelő színvonalú elhelyezésére, 21. századi szervizterületek biztosítására?
 
– Az itinerek változtatásának mennyisége, és a számos végrehajtási utasítás (több, mint 4 darab!) jelzi a szervezési hiányosságokat, melyeket az esemény előtt mindenképp orvosolni szükséges.
 
– Az elmúlt időszakban látszódik, hogy az összes mezőnyt (R1, R2, R3, Historic, ORC) felölelő versenyt csak egy kompetensebb, magasabban kvalifikált rendezvényszervező tudna megfelelően
megvalósítani. Ha nem áll rendelkezésre ilyen, akkor ne legyen minden mezőny azonos hétvégén egy versenyen indítva, mert bonyodalmat és problémákat okoz. Várjuk szakmai javaslataikat, akár felvetett problémák együtt átgondolkodással történő megoldását.
 
– Szeretnénk továbbá referálni a tisztelet kérdésére. A korrekt díjkiosztó, rajt és cél ceremóniák tisztességes megrendezése, valamint a technikai átvételek alatt uralkodó légkör tiszteletlen és nem méltó egy országos rally bajnoksághoz.
 
– Milyen garanciát tud adni az Elnökség és az RSB arra, hogy a jövőben ne forduljanak elő az előzőekben felsorolt esetek?
 
Várjuk mihamarabbi válaszaikat, bízva abban, hogy sikerül a Rally sportnak és az összes érintett személynek élhetőbb és kellemesebb körülményeket teremteni. Csak így tudjuk a közös együttműködést a továbbiakban elképzelni.
 
Sporttársi üdvözlettel,
1. Ábel László 6849
2. Apkó András 5469
3. Baksai László 2399
4. Balázs Kornél 5848
5. Bartha Nándor 4176
6. Bencs Gábor 481
7. Bencs Zoltán 3003
8. Béres Attila 2438
9. Bertók Tamás 7063
10. Bodnár Attila 6509
11. Bodor Tamás
12. Bucsi József 4905
13. Csáthy Miklós 5535
14. Cseke Péter 6277
15. Danis Miklós 1664
16. Deák Henrietta 5772
17. Deli László 6377
18. Dornai Tibor 745
19. Egerszegi Dávid 6343
20. Erdei Zoltán 4802
21. Fekete Gyula 6819
22. Forgacs István 6439
23. Fróna János 3572
24. Geringer Zoltán 6463
25. Geró Gábor 6223
26. Gyabronka Miklós 6734
27. Gyöngyösi Marcell 5846
28. Györkő József 1092
29. Ifj. Fogarasi Attila 5999
30. Ifj. Szőke András 6322
31. Janovich Roland 6717
32. Jobbágy Krisztián 7062
33. Juhász Zoltán 2954
34. Kalapács Zsolt 1696
35. Kapás Attila 6592
36. Karetka-Ülkei Réka 6654
37. Kis Péter 1828
38. Kóródi Koppány 6817
39. Kovács Martin 7235
40. Kovács Martin 7235
41. Kulcsár Gábor 6842
42. László Tamás Zuzo 4575
43. Losonczi Csaba 6213
44. Magyar Péter 4564
45. Magyari Beck Szabolcs 1721
46. Márton Ferenc 6840
47. Matics Barbara 5853
48. Matics Mihály A95
49. Mészáros Zsolt 6242
50. Meszi Attila A17 72
51. Mihalcsik Kerekes Réka 5487
52. Mohácsi László 2318
53. Molnár Ferenc 2110
54. Nagy Bettina 6839
55. Nagy Viktor 6838
56. Oláh Róbert 3908
57. Orosz Zsolt 6932
58. Papp László 4336
59. Pásztor István 6308
60. Paukovics Lilla 6701
61. Péter Pál 6551
62. Rácz Gábor 8046
63. Ratting Tamás 5120
64. Ruszkai Attila 5505
65. Ruszkai Máté 5506
66. Ruszó Krisztián 5486
67. Simon György 5699
68. Simon Timea 5700
69. Siter Sándor 4172
70. Spath Szabolcs 6644
71. Strider Zoltán 4428
72. Studer Gábor 3769
73. Szabó Tamás 6310
74. Szász Tina 5110
75. Szegedi Zoltán
76. Szetei Norbert 4242
77. Szilas Dorka 6419
78. Tajmel Tibor A1379
79. Tamás Gergő 6164
80. Tamás Gyula 6696
81. Tankóczi Csaba 7114
82. Tellér Antal 6608
83. Tellér Antónia 6663
84. Tímár Tamás 6243
85. Tisch Gábor 1299
86. Toloczkó Péter 6000
87. Toth József 239
88. Toth Timea 6270
89. Üveges Sándor
90. Varga Kristóf 6744
91. Várnai Dávid 6311
92. Veres István 6467
93. Virág Tamás 6389
94. Yoyo 6965
95. Zsebe Gábor 5545

Érdemes elolvasni

Galéria: Vértes Rally 2021-Kollár Sportfotó

Hund Gábor

Vértes Rally 2021 – Minden infó egy helyen

Hund Gábor

Rally2 helyett Rally3 a Pálháza Rallyn

Hund Gábor

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy fokozza a felhasználói élményt. Elfogadom Adatkezelési tájékoztató

Cart
  • No products in the cart.