ORB WRC

Ostberg a táskájában vitte a felfüggesztését Boldogkőre és Zágrábba

Mads Ostberg előbb Franciaországban tesztelt, majd elindult a Boldogkő Rallyn, utána pedig a Horvát Rallyn. Mivel a teszten nagyon jól sikerült eltalálni a felfüggesztést, így a WRC2 címvédője úgy gondolta, magával is viszi a versenyekre a táskájában.

 
Mads Ostberg egy komoly teszten készült a Boldogkő Rallyra (ahol 5. lett egy defekt miatt) és a Horvát Rallyra (ahol nyert a WRC2-ben), melyen annyira jónak érezte a felfüggesztés beállítását, hogy úgy döntött, az idő szorossága miatt inkább magával viszi a táskájában a felfüggesztést, amit a Tagai Racingnek csak be kell szerelnie a versenyek előtt.
 
“Tudjuk, hogy aszfalton is nagyon jól teljest a Citroen C3 Rally2, azonban dobálósabb aszfalton még kevés tapasztalatunk van az autóval. – mondta Mads Ostberg. Arra számítottunk, hogy a Skodás és Volkswagenes ellenfelek jobbak lesznek Horvátországban. A verseny előtti teszt nagyon jól sikerült, ezért fogtam a felfüggesztésem és a táskámban hoztam a versenyre.”
 
“A felfüggesztés tesztjén még Franciaországban végeztem, majd onnan a magyar Boldogkő Rallyra mentem, onnan pedig Horvátországba. Mivel mindkét versenyre szerettem volna betenni a felfüggesztést, ezért azt mondtam a csapatnak, hogy szereljék le, és magammal viszem a versenyekre. A srácok eleget tettek kérésemnek, kiszerelték, becsomagolták és hoztam magammal a táskámban.”
 
Mads Ostberg az utolsó napi fékhibát leszámítva probléma mentes versenyt teljesített Horvátországban és végül nyerni tudott Teemu Suninen előtt. Legnagyobb riválisa Nikolay Gryazin volt, ahogy Magyarországon is, azonban az orosz végül nem fejezte be a versenyt. A WRC2 éllovas Andreas Mikkelsen már a második szakaszon kiszállt a győzelemért vívott csatából, miután megsérült felfüggesztése, így végül az ötödik helyet tudta megszerezni.
 
“Nagyon korán átvettük a vezetést Horvátországban és azt tartani is tudtuk. Nem domináltunk, de nem is ez volt a célunk. Biztonságosan szerettünk volna versenyezni és Nikolay Gryazin, aki még tartani tudta tempónkat, korán kiesett. Igyekeztem nem kockázatot vállalni egyszer sem a versenyen. Összességében még így is sok szakaszt nyertünk, nagyon jól dolgozott a csapat és az autó is jó volt. Nagyon boldogok vagyunk, azt hiszem, megérdemeltük a győzelmet.”
 
A záró napi fékprobléma okát is elárulta a norvég versenyző.
 
“Etapon nem tudtuk melegíteni a fékeket, mert Zágrábon keresztül kellett menni a szervizből az első szakaszra. Az ebből adódó fékprobléma, pedig az egész napra kihatott, tudjuk a hiba okát, és legközelebb jobban fogunk figyelni.”
 
Mads Ostberg legközelebb Portugáliában indul, ahol a WRC2-ben Teemu Suninen, Esapekka Lappi, Andreas Mikkelsen, Oliver Solberg és Eric Camilli is a mezőnyben lesz.

Érdemes elolvasni

Visszatérünk a motorsportba a világ minden táján

Hund Gábor

Eladó Hirvonen, Evans és Rossi egykori Ford Fiesta WRC-je

Hund Gábor

Szerény kezdés

Hund Gábor

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy fokozza a felhasználói élményt. Elfogadom Adatkezelési tájékoztató

Kosár
  • Nincs termék a kosárban.