ERC Magazin

ÖTÖDIKBEN NE VEDD EL A GÁZT

Pályafutása egyik legjobb versenyét teljesítette ifj. Érdi Tibor a Liepaja Ralin, amihez kellett a helyi tanár bácsi egy-két tanácsa, egy kis logisztika a COVID miatt és a teljes szervizcsapat, akik készen álltak, hogy betolják a célba a Mitsubishit.

Részlet a Rally Café 2020. szeptemberi számában megjelent cikkből, amit keress az újságárusoknál valamint a MOL, az OMV és a Lukoil benzinkutakon, vagy vedd meg a digitális Rally Cafét itt. Vagy fizess elő itt.

Főlényes győzelemmel kezdte idei ERC2-es szereplését az ifj. Érdi–Kovács páros a Liepaja Ralin. Az első nap végén közel egy perccel vezették az ERC2-t, amit másnap három gyorsasági alatt kettőre növeltek.

Az utolsó három szakaszon azonban az egész csapat azon imádkozott, hogy kibírja a háromhengerező motor, ami az utolsó szakaszon és a cél után is többször elnémult, ám végül az utolsókat rúgva ugyan, de elért a szervizparkig. Azonban az Érdi csapat kalandjai nem itt kezdődtek.

„Nagyon vártam a versenyt, régóta bakancslistás volt a Liepaja Rali saját N-es autóval – mesélte ifj. Érdi. – Többször is indultam már ezen a versenyen, de mindig bérautóval. Ezeken a gyors pályákon pedig sokat számít, hogy ismered a kocsit, tudod, hogy van megépítve, bízol benne. Bár Lettországban mindig jó autóval mentünk, de azért a saját kocsi mégis jobb.“

A teljes cikket, amelyben kiderül, hogy a helyi tanár bácsi milyen tanácsot adott, amitől még id. Érdi Tibor álla is leesett, a Rally Café 2020. szeptemberi számában olvashatod, amit keress az újságárusoknál valamint a MOL, az OMV és a Lukoil benzinkutakon vagy vedd meg a digitális Rally Cafét itt. Vagy fizess elő itt.

Érdemes elolvasni

Solberg: Fantasztikus vezetni a Hyundai i20 N Rally2-t

Hund Gábor

Herczig Norbert Skodával érte el legnagyobb sikereit

Hund Gábor

Herczig Norbert és Ferencz Ramón a Topp-Cars Skodájával folytatja az ERC-ben

Hund Gábor

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy fokozza a felhasználói élményt. Elfogadom Adatkezelési tájékoztató