Ajánlott Rally

Rali piknik Tiszák módra

Végy egy az üzleti életben sikeres, ízig-vérig megszállott ralist, aki évente egy-két alkalommal tud hódolni a szenvedélyének, de ha autóban ül, akkor annak bizony megadja a módját. Így kerekedik ki a történetből egy egész napos kiskunlacházai élményautóztatás 11 versenyautóval, kupákkal, de ami sokkal fontosabb rengeteg fülig érő szájjal!

Aki ismeri Tiszák Petit, az pontosan tudja, ha ő rendez egy partnertalálkozót, akkor az nem egy egyszerű, fél napos autóztatást jelent, de ezen a ponton vegye is át a szót, az egy személyben ötletgazdag, szervező és sofőr:

„Alapvetően egy partnertalálkozóról van szó, egybefűzve a szórakozással. Két éve rendeztem ilyet legutóbb, de tavaly a pandémia közbeszólt. Nyilván én is szeretek autóban ülni, ami ritkán adatik meg, mert a lehetőségek elvisznek a munka irányába. Az autóztatást annyival szoktam megborsozni, hogy lehetőséget biztosítok fiatal, feltörekvő pilótáknak, jórészt őrült Zsigulisoknak, hogy egy másik technikát is kipróbáljanak. A hátsó kerekesből így bepattanhatnak, egy igazi ízig-vérig épített, frontos versenyautóba. Ebben Bakó Laci barátom van segítségemre, mert ő adja az autókat számunkra.”

Így kerül tehát képbe, Bacsa Tamás, Janovich Roland és Geiger Máté, de a srácok mellett ott volt még Deli Laci és pár Zsiguli. No meg Tiszák Peti a Maricsek Miki féle N-es Lancerrel és a gyöngysoron az ék, Tóth Tibi és a Skoda Fabia Rally2 EVO. Összesen 11 autó, ami egész nap vitte a lelkes önként jelentkezőket.

„A partnereim és a barátaim kaptak egy betekintést, hogy milyen gyorsan menni ezekkel a kocsikkal és mi is az a rali. Tóth Tibi előtt le a kalappal, mert ő volt a legelső, aki felajánlotta a kocsiját és egész nap önzetlenül autóztatott egy top technikával. Szuper, hogy a mai világban van még ilyen igazi úriember.”

Amikor az interjút készítettük Peti a saját teljesítményét négy szóban foglalta össze: Lőttünk egy 22-t Mikivel. Ami a gyakorlatban azt jelenti:

„Taktikáztunk, ami bejött. Maricsek Miki mindenben támogatott, szerzett nekem plusz gumikat, úgyhogy 5 másodpercet tudtunk javítani a saját időnkön. Harcoltunk, voltunk abszolút elsők is, aztán fejet kellett hajtanom a fiatalság, Csóra Dominik előtt, aki egy A csoportos Mitsubishivel versenyzett. Az abszolút és a kategória második helyét sikerült megszereznünk, de igazából nem is ez volt a lényeg, hanem hogy jól éreztük magunkat. Egyébként Tóth Tibi autózta a legjobb időket, de ő direkt nem értékeltette magát. Én rengeteget őrültködtem a teszt futamok alatt. Kaptam 8 db kopott gumit, így csak lapjával közlekedtem. Volt, hogy 140-150-nél húzgáltam a kéziféket. Úgy átszellemültem, hogy se kép, se hang. Az egyik legjobb barátom, Popovics Alex kisfiával, Bencével, valamint a lányommal is sikerült egy-egy gyors kört repesztenem, igaz a végén, Janovich Rolival voltam a leggyorsabb. Roli meg is jegyezte, hogy nem gondolta, hogy a Mitsubishi így megy. Zárásként a húgomat, a sógoromat, Szamosi Lászlót, Sajtot és Dolányi Mankát emelném még ki, mert ők készítették az ellátmányt. A kaja, a kávé, az üdítő mindig ott volt mindenkinek, ezért hatalmas köszönettel tartozom neki, mert rengeteget dolgozott azért, hogy a vendégeink kifogástalan kiszolgálásban részesüljenek”Fotók: Horváth Patrik, Kollár Sportfotó, Tiszák Péter Archívum

Érdemes elolvasni

Jobban van Jean-Baptiste Franceschi és Ludovic Gal

Hund Gábor

Jövünk jövőre is!

Hund Gábor

Ismét egy nagyszerű győzelem!

Hund Gábor

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy fokozza a felhasználói élményt. Elfogadom Adatkezelési tájékoztató

Cart
  • No products in the cart.