Rally Café Magazin
ORC Rally Sajtóanyag

Molnár István: Minden a tervek szerint alakult

Molnár István és Bárdos Péter az elvárásoknak megfelelően teljesítette a 2019-es szezon első futamát, az Eger Rallye-t: célba értek az EVO-val.

 

Szia Pisti! Hogy éreztétek magatokat a szezonnyitó futamon?

– Sziasztok! Azt kell mondjam, egy igazán jó hangulatú versenyen vagyunk túl! Kegyes volt hozzánk az időjárás is, a technika is jól muzsikált.

 


A kategória 5. és az abszolút 21. helyére sikerült behozni a gépet. Elégedett vagy?

– Abszolút elégedett vagyok! Nekünk most az volt a cél, hogy minél többet menjünk az autóval, gyűjtsük a kilométereket. Ezt a célt sikerült is maradéktalanul teljesítenünk.

 


Melyik volt a kedvenc gyorsasági szakaszod?

– Egyértelműen a Mátraalmás – Szuha – Parádsasvár. Sokan megjegyezték, hogy vállalhatatlan minőségű volt a burkolat, nagyon sok helyen iszonyatos felhordásokkal. Ez részben igaz is, nagyon oda kellett figyelni. Sajnos én is többször óvatosabban mentem a kelleténél, de ez talán megbocsájtható most.

Nagyon tetszett még a Sirok – Egerbakta szakasz is, talán az feküdt a legjobban!

Sajnos több gyorsasági szakasz etap lett, sok volt a bukás. Persze ne felejtsük el, hogy ilyen a rallye, ez pedig a szezonnyitó futam volt!

 


Több versenyző is panaszkodott a szervizparkra, illetve inkább a parknak kialakított területre…

– A szervizpark kategórián aluli volt! Közel sem hozta azt a színvonalat, amit az ORB/ORC mezőnye megkövetelt volna! Minket például egy olyan helyre osztottak be, ahol a 30 perces szerviz alkalmával több mint 10 percet vett igénybe, amíg felemeltük az autót. Egyszerűen elsüllyedtek a bakok a nedves, füves területen! A tavalyi, piactéren kialakított parc ferme sem volt jó, de ez a mostani… Nem méltó egy ilyen rendezvényhez!

 


Sajnos nem tudtam részt venni a versenyen, de a videókon és a fotókon látszik, hogy viszonylag sok néző volt a pályák szélén.

– Igen, valóban sokan voltak! Óriási feeling így versenyezni, hogy látod a többszáz szurkolót a gyorsasági szakaszokon! Ez a látvány mindig doppingolja az embert, abszolút jó hatással van a teljesítményre!

 


Az autó végig bírta. Ez azt jelenti, hogy végre stabil a technika?

– Az autó nagyon jól muzsikált, nem volt gondunk vele. A végére elfogyott a turbó, és a fékek is kevésnek bizonyultak, erre megoldást kell találnunk a jövőben. Talán egy komolyabb, komplett fékrendszer lenne az ideális.

 


Bárdos Peti?

– Peti hozta a tőle megszokott, profi teljesítményt! Kiválóan tette a dolgát, mint mindig.

 

Következő verseny, ahol rajthoz álltok?

– Sajnos a Miskolc Rallye egészségügyi okok miatt nekünk kimarad, aztán meg Szombathely jönne… Az is kérdéses, hiszen az egy murvás verseny, ahhoz át kell építenünk a teljes futóművet. Meglátjuk…

 

Köszönöm szépen Pisti!

 

Reklámpartnereink segítségét köszönjük!

Érdemes elolvasni

Az idei legjobb eredményük

Hund Gábor

Vezető helyről búcsúztak

Hund Gábor

Tim Gábor a Rallye2 második helyén zárta az évet

Hund Gábor

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy fokozza a felhasználói élményt. Elfogadom Adatkezelési tájékoztató