Magazin

Salgótarjántól Pécsig le is fényezték a Zsigulit

Látszólag nagyon egyszerű Matics Mihály versenyautóinak listája, hiszen Ladával kezdett, aztán Mitsubishire váltott és tulajdonképpen az elmúlt három évtizedet ezzel a két márkával húzta le. Azonban azért egy-két kocsi így is megfordult a kezei között.

Részlet a Rally Café 2020. júliusi számában megjelent cikkből, amit keress az újságárusoknál valamint a MOL, az OMV és Lukoil benzinkutakon vagy vedd meg a digitális Rally Cafét itt.
Lada 21074 (1996) – BZT 888

A Kulcs féle, akkor már zöld Zsigulival mentünk volna Pécsen. Autómentővel levittük, Orfűn levettük, elkezdtük a pályabejárást, de az elágban megállított a rendőr.

Elvette a forgalmit, adott egy papírt, amivel Komáromba a telephelyig elmehettem vele. Vakartam a fejem, hogy mi legyen. Eszembe jutott, hogy Szabó Szabolcsnak otthon áll az autója, igaz, hogy össze van törve, de azzal lehetne menni. Felhívtam, azt mondta, vigyük.

Felmentünk Salgótarjánba, ott kikalapáltuk, mire leértek vele a szervizesek, le is fényezték. Útközben látták, hogy ki van írva: fényező. Bekanyarodtak, mondták koma, megyünk a gépátvételre, de így? Az ember azonnal nekiállt az udvaron lefényezte, úgy hogy a kezével takarta ki.

Így abban az évben a négy versenyen, négy különböző autóval mentem. Emlékszem, hogy volt ugyan slickünk, de a drót kilógott belőle, valahogy mégis célba értünk vele.

Matics Misi összes eddigi versenyautójáról Rally Café 2020. júliusi számában olvashatsz amit keress az újságárusoknál valamint a MOL, az OMV és Lukoil benzinkutakon vagy vedd meg a digitális Rally Cafét itt.

Érdemes elolvasni

Vizelli szakágat váltott

mihalyi.csaba

Rally 3 családi vállalkozásban

mihalyi.csaba

AMIKOR ELVÁGTAD MAGAD ALATT A FÁT

mihalyi.csaba